Головна Новини Виставки Українські стенди Портфоліо Контакти

Виставка як інструмент для виходу на ринок Близького Сходу

24_main.jpg

95% продуктів харчування в країни Перської затоки імпортується, тому регіон Близького Сходу для експорту українських товарів є більш, ніж перспективним. Більш того, через Дубаї Україна можна отримати доступ до 31 країни (2 млрд. споживачів) й поступово зміцнювати свої позиції на ринку.

Однак, незважаючи на високу конкурентоспроможність товарівMade in Ukraine, вітчизняні виробники мають певні труднощі з виходом на близькосхідний ринок, зокрема, через неготовність своєї продукції, а саме:

1. Упаковка відповідних стандартів (більшість компаній-виробників не мають коштів та морально не готові серйозно виходити на ринок).

2. Термін придатності (продукти харчування з терміном придатності до 8 місяців майже не мають шансів бути реалізованими у супермаркетах Аравійського півострова).

3. Брак коштів та фінансових інструментів для експансії вітчизняної продукції.

4. Недоліки меншовартості (деякі товари мають досить дорогу логістику, тому через високу конкуренцію їх нерентабельно експортувати до регіону GCC).

Для аналізу й вивчення ринку, а також знайомства з потенційним партнером «face to face» такий інструмент позиціонування свого бренду та товарів як виставка є одним з найефективнішим.

Знайомство з ринком, розуміння його особливостей, потреб місцевого споживача; пошук партнерів для імпорту своєї продукції, пошук інвесторів для підвищення конкурентоспроможності продукції – це далеко не всі переваги участі у виставках, які проводяться на Близькому Сході. Найбільшими серед них є: GulFood (третя за розміром у світі та головна виставка продуктів харчування на Близькому Сході), GulFood Manufacturing (виставка харчових технологій і виробництва продуктів харчування), SIAL Middle East (виставка харчової промисловості) та AIM (міжнародний інвестиційний конгрес).

Варто додати, що Україна вже робить певні кроки у просуванні своїх продуктів на Близькому Сході через виставкові заходи. Олія, борошно, солодощі, крупи, бобові, насіння, горіхи, зернові культури, яйця, молочні та м’ясні продукти вже користуються попитом серед місцевого споживача. Однак збільшення товарообігу на надпривабливому близькосхідному ринку потребуватиме як часу, так й вжиття комплексних заходів з усунення вищезазначених перепон.


Читайте також

Статті зі схожою тематикою